dimarts, 27 de maig de 2014

Plataforma per Catalunya renova la identitat corporativa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya ja té nou logosímbol després que hagi culminat el procés per dur a terme la seva renovació.

La principal novetat és la incorporació de la creu de Sant Jordi com a símbol de la catalanitat i les arrels europees, disposada a la vegada a mode de x dintre de les sigles “PxC”.

Amb la integració del nou domini, plataforma.cat, en el propi logosímbol, Plataforma per Catalunya fa una trucada a l’acció i reflecteix la importància de la comunicació on-line en aquesta nova etapa. 

Els caracters tipogràfics emprats, a més de rejovenir la identitat, aporten proximitat, claredat i actualitat. 
Els colors corporatius també experimenten una renovació, i juntament amb el blanc i el vermell s'utilitza un de tercer de suport, el gris, per matisar el missatge amb rotunditat i de manera diàfana.


La reformulació del logosímbol forma part de la nova estratègia comunicativa, que es va iniciar amb la renovació de la pàgina web l’any 2012, i que va suposar la implantació d’una interfície més moderna i intuïtiva.

Juntament amb la renovació del logosímbol es durà a terme l’adaptació de la nova identitat corporativa a la pàgina web, amb la que Plataforma per Catalunya guanya en visibilitat i atractiu.

Els artífex d’aquesta remodelació global són els creatius i dissenyadors de BeHappy, una empresa de l’àmbit de la comunicació i assessorament corporatiu.
A partir d’ara l’equip de BeHappy treballarà mà a mà amb els departaments d’acció electoral i comunicació de Plataforma per Catalunya en la millora dels processos de comunicació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada